Koń jest w grze środkiem transportu. Jeżdżąc konno,
przemieszczamy się dużo szybciej niż pieszo. Konia możemy zdobyć od 25 poziomu
postaci.
Rodzaje koni:
Kucyk
Kucyk występuje w zagrodzie stajennego w towarzystwie koni.
Możemy wypożyczyć go za pomocą Biletu Do Jazdy Konnej na 10 minut. Pamiętaj
jeśli zejdziesz z wypożyczonego kuca to na niego nie wsiądziesz!
Zwykły koń
Dzięki temu koniowi możemy
tylko na nim jeździć, ale nie możemy z niego atakować ani używać specjalnych
ataków. Konia karmimy sianem. Zwróć uwagę na ikonę w lewym górnym rogu ekranu.
Pokazuje ona czy twój koń jest najedzony, wygłodzony czy zagłodzony
Jeśli masz poziom 25, oraz posiadasz Medal Konny, możesz
pójść do Stajennego aby otrzymać Quest. Klikasz na opcję informacje o koniach,
po czym Stajenny pyta cię, czy chciałbyś posiadać konia. Przytakując,
otrzymujesz misję, polegającą na zabiciu 20 dzikich łuczników, w ciągu 30
minut. Droga będzie krótsza, jeśli zacznie się od Stajennego w m2. Jest również
bardzo dobrze, gdy znajdziesz Metina Zazdrości, ponieważ będą przywoływać się
łucznicy do misji.
Jak zrobiłeś zadanie, wróć do Stajennego i poinformuj go o
tym. Twój poziom konia wzrośnie o 1, kiedy Stajenny wykona Zdjęcia Konia, co
zajmie mu dość sporą ilość czasu, dlatego też, masz się pojawić u niego po 12
godzinach. Wtedy da Ci on ten przedmiot, prosząc o zapłatę, wynoszącą 100.000
Yang. Zdjęcie Konia jest niezbędne do przywołania konia. Niestety, szansa na
wykonanie tej czynności jest mała, tylko 10%, tak więc – cierpliowści.
Zdjęcie Konia jest certyfikatem na zwykłego konia, Zdjęcie
Konia zakupione od innego gracza nie będzie działało, jak powinno - koń nie
zostanie przywołany, gdyż poziom jeździectwa nadal wynosi 0.
Jeśli chcemy ulepszyć zwykłego konia w drodze na bojowego
musimy wykonywać misje jeździeckie do poszczególnych punktów.
Lvl 2-6 - jeździmy po pierwszej wiosce swojego królestwa do
poszczególnych punktów zaznaczonych na mapie (nie przyjmujemy misji w drugiej
mapie swojego królestwa lub w obcych królestwach).
Lvl 7-10 - jeździmy po losowym neutralnym terenie do
poszczególnych punktów zaznaczonych na mapie, od razu teleportuje nas stajenny
(możemy wtedy odwiedzić każdego Stajennego).
Uwaga:
Uważaj na agresywne potwory, które podczas jazdy mogą Cię
zaatakować (np. Olbrzymi Żółw).
Po zejściu z konia lub spadnięciu (śmierć) kolejnej próbie
możemy się stawić po 24 godzinach.
Po wykonaniu zadania możemy zejść z konia oraz przemieszczać
się przez teleporty, ale jedynie przez około 15 minut, potem misja zostaje
anulowana.
Koń bojowy
Dzięki niemu możemy jeździć i
atakować, ale nie możemy używać specjalnych magicznych ataków. Bojowego konia
karmimy marchewką. Zwróć uwagę na ikonę w lewym górnym rogu ekranu. Pokazuje
ona czy twój koń jest najedzony, wygłodzony lub zagłodzony.
Quest na konia bojowego możesz rozpocząć bezpośrednio po
wykonaniu misji na 10 lv konia. Jedynie wymaga się 35 poziomu postaci.
Aby ukończyć misję, musisz zabić 100 Wężowych Łuczników lub
Łuczników Skorpiona w ciągu 30 minut. Możemy zabijać te i te potwory.
Nie da się ukryć, że misja jest trudna i ciężko będzie
zrobić ją samemu. Misję można robić w z pomocą innych graczy. Musisz być jednak
przywódcą grupy, aby moby były zaliczane. Najlepiej, jak osoby pomagające
podczas rozpoczęcia misji, znajdowały się na Pustyni. Jeśli nie możesz znaleźć
mobów z questa, zabij obojętnie jakie potwory, by potrzebne do zadania,
odrodziły się. Jeśli boisz się, że Twoje pt nie ukończy misji, niech gracze z pt
znajdą łuczników i zabiją ich od razu po wystartowaniu Questa.
Kiedy ukończysz misje, idź do Stajennego i powiadom go o
tym. Powie Tobie on, iż Księga Opancerzonego Konia będzie gotowa dopiero jutro.
Następnego dnia udaj się do niego, sprzeda Ci on księgę niezbędną do
przywołania konia bojowego za 500.000 Yang. Przedmiot ten działa tak samo jak
obrazek konia - kliknięcie prawym klawiszem przywołuje konia.
Nie kupuj Księga Opancerzonego Konia od innego gracza! Nie
przywołasz konia, kiedy poziom umiejętności jeździeckich będzie niższy niż 11.
Po zakończeniu misji możesz się cieszyć uderzaniem
bezpośrednio z konia wrogów, klikając na nich lub trzymając spację.
Do wbicia kolejnych poziomów konia bojowego trzeba zabić
potwory tj.:
Lvl 12: Zabij 5 Bo - Występowanie: M2.
Lvl 13: Zabij 5 Chuong'ów - Występowanie: M2.
Lvl 14: Zabij 10 Elitarnych Orków Generałów - Występowanie:
Dolina Seungryong.
Lvl 15: Zabij 10 Czarnych Orków - Występowanie: Dolina
Seungryong.
Lvl 16: Zabij 10 Ezoterycznych Dręczycieli - Występowanie:
Dolina Seungryong.
Lvl 17: Zabij 10 Szpon. Trujący Pająk - Występowanie:
Kuahklo Dong.
Lvl 18: Zabij 20 Pustynnych Zawadiaków - Występowanie:
Pustynia Yongbi.
(Faktycznie jednak radzimy bić Metiny w Dolinie, na Pustyni
można tyrać tę misję godzinami)
Lvl 19: Zabij 10 Lodowych Golemów - Występowanie: Góra
Sohan.
Lvl 20: Zabij 20 Walczących Tygrysów - Występowanie:
Doyyumhwaji.
Po zejściu z konia lub spadnięciu (śmierć) kolejny raz do
próby możemy przystąpić po 24 godzinach.
Jeśli nam ktoś pomaga, żeby zaliczyło nam potwora, należy
ubić większość jego HP. Regeneracja potwora nie ma w tym przypadku znaczenia.
Wraz ze wzrostem poziomu konia wzrastają bonusy, które daje
koń, gdy na nim siedzimy - zwiększa się nam siła oraz zręczność (tylko do
określonego poziomu), co jednocześnie podnosi nam atak, a więc i zadawane
obrażenia.
Koń militarny
Dzięki niemu można na nim
jeździć, atakować oraz używać specjalnych ataków. Militarnego konia karmimy
czerwonym żeń-szeniem. Zwróć uwagę na ikonę w lewym górnym rogu. Pokazuje Ci
ona czy twój koń jest najedzony, wygłodzony czy zagłodzony.
Misje na Konia Militarnego można rozpocząć bezpośrednio po
osiągnięciu 20 poziomu konia oraz 50 levla postaci.
Należy w sumie zabić 300 demonich łuczników 30 minut.
Zadanie można wykonywać w grupie, lecz trzeba być jej liderem, w przeciwnym
razie zabite potwory nie zostaną zaliczone. Najlepiej by członkowie grupy
wcześniej pojechali do Wieży Demonów (DT), by sprawdzić, czy wykonanie misji
jest możliwe.
Gdy wykonasz misje, udaj się do Stajennego, by powiadomić go
o swoich wynikach. Następnie musisz poczekać mniej więcej dobę do czasu, aż
stajenny wytworzy Księgę Militarnego Konia. Służy ona do przywołania konia
militarnego.
Księga kupiona od innego gracza nie będzie działała
prawidłowo, jeżeli poziom jeździectwa będzie niższy niż 21
Umiejętność Jeździectwa
Można używać od 50 poziomu postaci i 20 levla umiejętności
jeździectwa.
Do czego służy Instrukcja Jazdy Konnej?
Dzięki Instrukcji Jazdy Konnejmożemy zwiększać poziom
umiejętności konnych, których możemy używać mając konia wojskowego (tzw.
militar). Instrukcje te możemy czytać od 50 poziomu bez względu na to czy
posiadamy już militara, czy jeszcze nie. Zdobyte punkty umiejętności będziemy
mogli rozdać zaraz po zrobieniu wojskowego konia. Maksymalny poziom
umiejętności konnej to M1.
UWAGA! Po osiągnięciu 20 poziomu konia możemy używać skilli,
lecz nie zadają one obrażeń.
Umiejętności:
Fala Mocy (od Lv 55)
Cięcie Z Siodła (od Lv 50)
Stąpnięcie Konia (od Lv 52)
Burza Strzał (od Lv 50, tylko dla Ninjy)
Oswajanie konia
Poziom 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przywołanie 10% 15% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%
Wskrzeszenie Konia
Gdy jednak nie dopilnujemy stanu zdrowia swojego konia, na
wskutek czego zwierzę umrze, za każdym razem, kiedy go przywołamy, będzie on
leżał martwy, niezdolny do jazdy. Jest jednak możliwość wskrzeszenia chowańca,
podając mu, poprzez Stajennego odpowiedniego rodzaju ziół, zależnego od typu
konia. Można je zakupić od innych graczy bądź udając się do Lochu Małp, przy
czym pokonując bossa krainy.
"Opcje" konia
Możemy sprawdzić bieżący stan konia:
Karmienie Konia. (Gdy Koń jest głodny trzeba go nakarmić)
Jazda Konna. (Umożliwia szybkie poruszanie się po lokacjach
gry)
Odesłanie Konia. (Kiedy chowaniec nam przeszkadza lub jest
zmęczony, możemy go odesłać)
Informacje o Koniu. (Wyświetla siłę i wytrzymałość konia w
procentach)
Nadawanie Koniu Imienia. (Kiedy mamy Cukier dla Konia możemy nadać koniowi imię, np. Zenek)
Uwaga: Nazywanie konia z użyciem wulgarnych lub
niedozwolonych słów grozi zbanowaniem konta na 30 dni.
Skróty klawiszowe
W grze mamy dostęp do trzech skrótów klawiszowych związanych
z koniem:
[Ctrl]+ B -> Odesłanie konia
[Ctrl]+ F -> Karmienie konia
[Ctrl]+ H lub [Ctrl]+ G -> Wsiadanie i zsiadanie z konia
(UWAGA: użycie G zamiast H potrafi wyłączyć niektóre umiejętności - np. Ognisty
Duch)
Komentarze
Prześlij komentarz