Opisy klas - Wojownik Mental


Największą zaletą mentala ( z ang, umysł) jest obrona co robi z niego prawdziwą maszynek do expienia. Jednak dla wielu ta czynność jest bardzo nudna przez co nie lubią tej klasy postaci. Dla doświadczonego graca tą klasą wystarczy niewielki wkład finansowy żeby z swojego mentala zrobić topową postać do expa. Polecany głównie dla nowych graczy Metina


Kiedyś każdy chciał w pt Mentala,
 dziś nikt nie traktuje ich poważnie

Dla Mentala najważniejsze jest zdobywanie doświadczenia, dzięki bardzo dobrym skilom w postaci Silnego ciała oraz kilku skili ofensywnych: Duchowe uderzenie, Walnięcie, Tąpniecie. Najlepiej radzi sobie expiac konno. Postać dla szczególnie cierpliwych graczy którzy lubią patrzeć na ciągłe machanie mieczem. Jako postać która musi dużo przyjąć na siebie Mental głownie inwestuje w życie jednak nie wolno zapominać o porządnej broni dla naszego wojownika. Świetnie sprawdza się połączenie życia, oraz średnich obrażeń w broni dzięki którym postać bardzo rzadko pada martwa. Najlepsza postać na mapy z dużą ilością wrogów oraz na duże spoty z których lecą drogie przedmioty

Skupia się na defensywie dzięki czemu jest w stanie zaatakować większe liczby potworów. Słabszy w pojedynkach niż Body lecz łatwy do zdobywania doświadczenia co potwierdza fakt, iż na każdym serwerze Mental znajduje się w TOP'ie dlatego zaleca się go osobom pragnącym osiągnąć wysoki poziom podążając łatwiejszą ścieżką. Zaleca się wybór broni dwuręcznych.

Umiejętności

Duchowe Uderzenie - Atakuje obszarowo i frontowo po łuku ok. 240 stopni.
Silne Ciało - Zwiększa obronę postaci, zmniejsza szybkość poruszania się postaci. Przy poziomie G i P postać nie upada.

Tąpnięcie - Atakuje wszystkich przeciwników wokół siebie, posiada szansę na omdlenie przeciwnika.

Uderzenie Miecza - Atak długodystansowy, omdlewa przeciwnika.

Walnięcie - Gwałtowne uderzenie w prostokątny obszar, umiejętność podobna do Duchowego uderzenia.

Krąg Mieczy - Uderzasz mieczem w podłoże, tworząc aurę, która zadaje obrażenia przeciwnikom w pobliżu.

Budowa:
Postać główna:
Silne – Duchowe – Walniecie – Tąpniecie – Uderzenie - Krąg
2 Witalność – 1 Siła
Drop:
Silne – Duchowe – Walniecie – Tąpniecie – Uderzenie - Krąg
2 Witalność – 1 Siła
PVP:
Silne – Duchowe – Walniecie – Tąpniecie – Uderzenie - Krąg
1 Siła - 1 Witalność

Plusy:
Bardzo duża obrona
Szybki i przyjemny exp
Dużo tańszy niż Body
Utrzyma każdy spot
Łatwość w znalezieniu ekwipunku oraz ksiąg umiejętności na rynku

Minusy:
Przez brak odpowiedniej siły powoli zbija spoty
Slaby na metiny i bossy
Postać dobra dla nowych graczy przez to często nazywany postacią dla „noobów”

Komentarze