Umiejętności Postaci - Łowienie

Oto kolejna umiejętność którą wielu graczy uznaje jako "dobry zarobek".... jednak to wielka przesada, w dzisiejszych czasach łowi sie tylko dla kilku ryb.
Wędkowanie jest możliwe od poziomu 30.
W całym królestwie Metin2 znajdują się jeziora, morza i rzeki. Możesz łowić wszędzie, ale niektóre ryby można spotkać tylko w niektórych obszarach.

Jak łowić?
Aby zacząć łowienie ryb musisz zakupić wędkę za 5.000 Yang u NPC Rybak. Dodatkowo powinieneś zaopatrzyć się w papkę oraz robaki, które posłużą na przynęte. Możesz również użyć drobnych ryb, czy też krewetki słodkowodne.
Postać musisz wyposażyć w wędkę zamiast broni. Gdy to uczynisz kliknij prawym przyciskiem myszy na przynętę. Podejdź blisko wody i zarzuć wędkę, wciskając spację.
Po chwili ukaże Ci się nowy interfejs połowu ryb, który został wprowadzony wraz z wersją gry 19.1:



W tym momencie twoim celem będzie trzykrotne kliknięcie ryby, gdy jest ona wewnątrz lub na krawędziach centralnego okręgu w określonym limicie czasu, wskazanym przez pasek na dole okna. Jeśli klikniesz poprawnie, słowo HIT pojawi się na żółto, ale jeśli próba się nie powiedzie, pojawi się komunikat Miss na czerwono, co również zmniejszy pozostały czas. Jeśli ryba nie zostanie kliknięta trzy razy poprawnie, stracisz przynętę. Jeśli ci się uda, spróbujesz złapać rybę (nadal możesz jej uniknąć). Prawdopodobieństwo sukcesu można zwiększyć dzięki: Rybie Wnętrzności oraz Bonus Złotego Tuńczyka.
Złoty Tuńczyk to specjalna ryba, którą można złowić tylko raz z powodzeniem dziennie. Jeśli go złapiesz, zamiast otrzymać fizycznie rybę w ekwipunku, otworzy się okno dialogowe, w którym możesz zdecydować o losie złotego tuńczyka. Będziesz mieć trzy możliwe opcje:


W pierwszym przypadku - Wypuść - możesz otrzymać jeden z dwóch dostępnych wariantów:
Otrzymasz Bonus Złotego Tuńczyka na 60 minut, który oznaczony będzie ikoną ukazaną w lewym górnym rogu. Bonus ten zwiększy twoją szansę na złapanie rzadkiej / dużej ryby, gdy uda ci się ją kliknąć 3 razy.
W przypadku, gdy masz pecha, otrzymasz debuff'a Mokre szaty, który zmniejszy twoją prędkość ruchu o 50 na 5 minut.
W drugim przypadku - Pokroić - możesz zdobyć obiekt/przedmiot wprost do swojego ekwipunku. Oczywiście jeśli masz pecha, ryba może nic nie zawierać.
Możliwe przedmioty, które możesz zdobyć:
Małż
Perły:
Biała Perła,
Niebieska Perła,
Krwawa Perła
Skrzynia Nimfy Wodnej
W trzecim przypadku - Użyj jako przynęty - otrzymasz zawsze Bonus Złotego Tuńczyka na 5 minut. Możliwość złapania większej/rzadszej ryby jest większa niż w przypadku bonusu na 60 minut.

Jeśli nie możesz złapać złotego tuńczyka, wciąż możesz wracać i próbować go złowić (jednego w ciągu dnia).
Należy pamiętać, że Bonus Złotego Tuńczyka działa tak samo, jak przedmiot Rybie Wnętrzności.

Informacje dodatkowe:
Za każdym razem, gdy wyciągniesz wędkę z wody musisz użyć przynęty.
Możesz łowić w każdym akwenie, ale ryby i przedmioty są poławiane tylko w pierwszej (m1) i drugiej (m2) wiosce wszystkich królestw.

Ograniczenia
Niektóre działania/funkcje nie pozwalają na łowienie.
Podczas połowu ryb nie można używać emocji.
W ekwipunku musi być co najmniej jedno wolne miejsc.
Nie można łowić z otwartym "inkubatorem", gdy wykluwa się jajo (System Zwierząt Domowych).
Nie można łowić, gdy masz przywołanego peta.
Dopóki okno zmiany umiejętności dla zwierząt domowych jest otwarte, nie można łowić.
Dopóki inne okna są otwarte, nie można łowić.

Wędka
Wędkę możesz zakupić u NPC Rybak za 5.000 Yang. Przydatna będzie jeżeli Twoja postać posiada minimum 30 poziom. Gdy zakupisz wędę będzie posiadała poziom 1 z ilością puntów 0 na 10 (0/10).
Podczas połowu punkty Twojej wędki mogą wzrosnąć. Jeżeli osiągną maximum - musisz przenieść wędkę na Rybaka w celu jej ulepszenia.
Od Aktualizacji 15.7 - przedmiot utraci 10% punktów mistrzowskich w przypadku niepowodzenia. Ulepszenie wędki określa prawdopodobieństwo spotkania rzadkich ryb, odblokowując nowe w miarę ich ulepszania; ta wartość jest wskazywana przez poziom premii wskazany w wędce.

Wędka Węglowa
Od aktualizacji 19.1 wprowadzono do gry nowy przedmiot - Wędka Węglowa. Przy pomocy tak wysokiej jakości wędki z włókna węglowego złapiesz wyjątkowo grube ryby. Jest lepsza od zwykłej wędki.
Możesz ją zdobyć przynosząc do Rybaka następujące materiały:
Włókno Węglowe
Przelotka
Rękojeść
Wędzisko
Wygląd


Przynęty
Przynęta jest potrzebna do połowu Ryb.
Robak Rybak
Papka Rybak
Drobne Ryby
Krewetki Słodkowodne

Ryby
Aby skorzystać z ryb, muszą zostać zabite (z wyjątkiem drobnych ryb). Rybę zabija się klikając na niej prawym przyciskiem myszy w oknie ekwipunku.
Takie rzeczy mogą się zdarzyć, gdy chcemy zabić rybę:1. Ryba umiera i pozostaje martwa ryba.
2. Ryba znika w głębokiej wodzie (może się zdarzyć wszędzie, nawet na pustyni).
3. Otrzymujesz
Rybia Ość.
4. Otrzymujesz
Małż.
5. Otrzymujesz
Robak.
Możesz upiec ryby nad 
Ognisko (dostępne u Rybaka za 20.000 Yang).

ObrazekRybaInformacja
Czarne Tło.png
Amur.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Amur.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Amur.png
AmurPieczony: Zwiększa szybkość ataku o +20 na 10 min.
Czarne Tło.png
Duży Karaś.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Duży Karaś.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Duży Karaś.png
Duży KaraśPieczony: Regeneruje 350 PŻ.
Czarne Tło.png
Gromadnik.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Gromadnik.png
 
GromadnikPieczony: +5% w walce z potworami na 10min
Czarne Tło.png
Karaś.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Karaś.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Karaś.png
KaraśPieczony: Regeneruje 180 PŻ.
Czarne Tło.png
Karp.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Karp.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Karp.png
KarpPieczony: Zwiększa szybkość ruchu o +20 na 10 min.
Czarne Tło.png
Krasnopiórka.png
 
Czarne Tło.png
Martwa Krasnopiórka.png
 
Czarne Tło.png
Pieczona Krasnopiórka.png
KrasnopiórkaPieczona: Zwiększa zręczność o +10 na 10 min.
Czarne Tło.png
Lustrzany Karp.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Lustrzany Karp.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Lustrzany Karp.png
Lustrzany KarpPieczony: Natychmiastowo regeneruje 1000pż-
Czarne Tło.png
Łosoś.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Łosoś.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Łosoś.png
ŁosośPieczony: Regeneruje 350 PE.
Czarne Tło.png
Małż.png
MałżMięczak w ładnej muszli. Przedmiot potrzebny do ulepszeń.
Czarne Tło.png
Okoń.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Okoń.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Okoń.png
OkońPieczony: Usuwa wszystkie negatywne skutki.
Czarne Tło.png
Pstrąg.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Pstrąg.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Pstrąg.png
PstrągPieczony: Regeneruje 600 PŻ.
Czarne Tło.png
Ryba Lotosu.png
 
Czarne Tło.png
Martwa Ryba Lotosu.png
 
Czarne Tło.png
Pieczona Ryba Lotosu.png
Ryba LotosuPieczony: Regeneruje 500 PŻ.
Czarne Tło.png
Ryba Mandaryna.png
 
Czarne Tło.png
Martwa Ryba Mandaryna.png
 
Czarne Tło.png
Pieczona Ryba Mandaryna.png
Ryba MandarynaPieczona: Regeneruje 180 PE.
Czarne Tło.png
Rybia Ość.png
Rybia OśćTwarde ości ryby. Przedmiot potrzebny do ulepszeń.
Czarne Tło.png
Pstrąg Potokowy.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Pstrąg Potokowy.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Pstrąg Potokowy.png
Rzeczny PstrągPieczony: Regeneruje 230 PE.
Czarne Tło.png
Shiri.png
 
Czarne Tło.png
Martwa Shiri.png
 
Czarne Tło.png
Pieczona Shiri.png
ShiriPieczony: +3% do ataku i umiejętności
Czarne Tło.png
Słodka Ryba.png
 
Czarne Tło.png
Martwa Słodka Ryba.png
 
Słodka RybaPieczona: Zwiększa Zdobywane punkty doświadczenia o 10% na 10min
Czarne Tło.png
Sum.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Sum.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Sum.png
SumPieczony: Regeneruje 500 PE.
Czarne Tło.png
Tenchi.png
 
Czarne Tło.png
Martwa Tenchi.png
 
Czarne Tło.png
Pieczona Tenchi.png
TenchiPieczony: Regeneruje 230 PŻ.
Czarne Tło.png
Tęczowy Pstrąg.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Tęczowy Pstrąg.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Tęczowy Pstrąg.png
Tęczowy PstrągPieczony: Regeneruje 600 PE.
Czarne Tło.png
Węgorz.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Węgorz.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Węgorz.png
WęgorzPieczony: Zwiększa siłę o +10 na 10 min.
Czarne Tło.png
Złoty Karaś.png
 
Czarne Tło.png
Martwy Złoty Karaś.png
 
Czarne Tło.png
Pieczony Złoty Karaś.png
Złoty KaraśPieczony: Zwiększa zdobywane punkty doświadczenia o 50% na 30min
    Niebieski RakPieczony: Zwiększa zdobywane punkty doświadczenia o 100% na 30min
    Rak KrólewskiPieczony: Zwiększa odporność na mrok 10% na 10min
    WężogłówPieczony:
Zwieksza odpornosć na ziemie 10%na 10min
Rzeczy z wody
Farby
Farby służą do zmiany koloru włosów, co można robić raz na 3 poziomy. By przefarbować włosy wcześniej, należy skorzystać z Wybielacza.
ObrazekPrzedmiotInformacja
Czarne Tło.png
Wybielacz.png
WybielaczPrzywraca oryginalny kolor włosów.
Czarne Tło.png
Biała Farba Do Włosów.png
Biała Farba Do WłosówFarbuje włosy na biało.
Czarne Tło.png
Blond Farba Do Włosów.png
Blond Farba Do WłosówFarbuje włosy na blond.
Czarne Tło.png
Brązowa Farba Do Włosów.png
Brązowa Farba Do WłosówFarbuje włosy na brązowo.
Czarne Tło.png
Czarna Farba Do Włosów.png
Czarna Farba Do WłosówFarbuje włosy na czarno.
Czarne Tło.png
Czerwona Farba Do Włosów.png
Czerwona Farba Do WłosówFarbuje włosy na czerwono.

Perły

ObrazekPrzedmiotInformacja
Czarne Tło.png
Biała Perła.png
Biała PerłaSłuży do ulepszeń niektórych przedmiotów na +7.
(nie mylić ze zwykłą Perłą, którą uzyskuje się od alchemika z przetopienia Kawałków Pereł)
Czarne Tło.png
Niebieska Perła.png
Niebieska PerłaSłuży do ulepszeń niektórych przedmiotów na +8.
Czarne Tło.png
Krwawa Perła.png
Krwawa PerłaSłuży do ulepszeń niektórych przedmiotów na +9.

Inne

ObrazekPrzedmiotInformacja
Czarne Tło.png
Pierścień Lucy.png
Pierścień LucyNa pierścieniu jest napisane "Błogosławię Cię w imię Boga Smoków". Pierścień chroni przed utratą przedmiotów w przypadku śmierci, gdy masz negatywną rangę (tracisz wówczas pierścień). (Czas trwania: 4 godziny)
Czarne Tło.png
Płaszcz Uciekiniera.png
Płaszcz UciekinieraBezcenna peleryna używana przez wielu uciekinierów. Gdy ją założysz, twoja ranga zostanie ukryta. (Czas trwania: 4 godziny)
Czarne Tło.png
Rękawica Króla Przepowiedni.png
Rękawica Króla PrzepowiedniDziedziczony symbol starożytnej królewskiej rodziny, który daje właścicielowi tajemniczą moc. Symbol ten sprawia, że dwukrotnie szybciej zdobywa się punkty rangi. (Czas trwania: 4 godziny)
Czarne Tło.png
Symbol Króla Przepowiedni.png
Symbol Króla PrzepowiedniDziedziczony symbol starożytnej królewskiej rodziny, który daje właścicielowi wielką moc. Symbol ten sprawia, że czterokrotnie szybciej zdobywa się punkty rangi jak mamy rangę negatywną i dwukrotnie jak mamy rangę neutralną bądź na plusie . (Czas trwania: 4 godziny)
Czarne Tło.png
Złoty Pierścień.png
Złoty PierścieńProsty złoty pierścionek. Może być sprzedany w sklepie za wysoką cenę.
Czarne Tło.png
Klucz Nimfy Wodnej.png
Klucz Nimfy WodnejMisternie zdobiony klucz, który otwiera skrzynię nimfy wodnej.
Czarne Tło.png
Złoty Klucz.png
Złoty KluczKlucz służący do otwierania Złota Szkatułka i Złota Szkatułka +
Czarne Tło.png
Bryła Złota.png
Bryła ZłotaMożna sprzedać ja u rybaka za 100.000yang lub zostawić na pamiątke
Czarne Tło.png
Srebrny Klucz.png
Srebrny KluczKlucz służący do otwierania Srebrna Szkatułka i Srebrna Szkatułka +

Marmur Rybaka

U Rybaka można nabyć
Marmur Rybaka za 2.000 Yang.

Marmur ten pokazuje informacje o rybie lub przedmiocie, który prawdopodobnie złapał się na haczyk wędki. Daje także 2% więcej szansy na pomyślne złapanie ryby. Czas trwania marmuru: 20 minut.

Komentarze