Wiadomość od Zespołu Projektowego Metin2


Szanowni Gracze,

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tak wielu oddanych graczy w naszych społecznościach, mimo trudnych okresów. Bez względu na to co się wydarzy, nigdy nie przestało Wam zależeć, wspieraliście na i dostarczaliście opinie i komentarze. Dziękujemy Wam za to, że jesteście z nami oraz za to, że jesteście częścią tej gry i jej przyszłości.

W przeciągu ostatnich miesięcy dodaliśmy kilka nowości, wprowadziliśmy nowy cheat blocker (wkrótce poznacie rezultaty!), a także otworzyliśmy całkiem udany serwer eventowy. Niestety, nie wszystko poszło tak gładko jakbyśmy tego chcieli, pojawiały się problemy, ale możemy Was zapewnić, że nasz zespół pracuje na okrągło w celu ich rozwiązania.

Niektóre społeczności zostały narażone bardziej niż inne. Przykładowo Turcja, jedna z naszych największych i najaktywniejszych społeczności, napotkała znaczącą falę problemów technicznych pojawiających się od początku tego roku, poczynając od masowych rozłączeń z grą na utracie przedmiotów kończąc. Naszym celem jest, aby gracze czerpali przyjemność z gry dzięki produktowi, który spełnia standardy wszystkich, każdego dnia i dla każdej społeczności.

Jesteśmy świadomi, że nie zawsze informowaliśmy Was o sprawach, nad którymi pracujemy, dlatego też staramy się poprawić naszą komunikację z Wami, a także będziemy bacznie przyglądać się Waszym opiniom i komentarzom. Wierzymy, że stać nas na więcej, chcecie aby Metin2 był lepszy. Zróbmy to razem!

Dziś, szef projektu Metin2 Dennis przekaże Wam kilka informacji i odpowie na kilka pytań z naszych społeczności, rozpoczynając od Turcji. Większość pytań - oprócz rekompensat za utrudnienia - dotyczy wszystkich krajów, chcemy się Wami podzielić tym materiałem.


Mamy nadzieję, że niniejsza sesja Q&A uwzględnia większość Waszych zagadnień, ale jeśli macie pytania, na które chcielibyście uzyskać odpowiedź, dajcie znać


Wasze opinie są zawsze mile widziane, możecie oczekiwać kolejnych relacji wideo w przyszłości, które uwzględnią graczy z różnych regionów.

Dziękujemy za cierpliwość, zrozumienie i nieprzerwane wsparcie!

Z poważaniem,
Wasz Zespół Projektowy Metin2

Komentarze