Dni stają się krótsze, za to noce dłuższe i ciemniejsze... To Halloween! W ten tajemniczy czas mieszkańcy świata Metin2 zakładają upiornie piękne kostiumy, przygarniają straszliwe zwierzaki i wygrywają fantastyczne nagrody podczas eventu Yutnori.
Podróż w Zaświaty
Po evencie Yutnori czeka już na Was kolejne wyzwanie: wrota do piekielnych eventowych lochów "Zaświaty" otwierają się i najdzielniejsi bohaterowie trzech królestw muszą zmierzyć się tam z królem Zaświatów Asmodeuszem. Na zwycięzców, którzy pokonają panoszące się tam zło czeka wyjątkowy łup "Tarcza Potępienia" – nie przegapcie! Miejcie więc oczy szeroko otwarte, by nie przeoczyć newsów.
Event: Yutnori
Polujcie na potwory, by zdobyć pnie brzozy i połączyć je po 28 sztuk, by otrzymać planszę do gry Yutnori – i rozpocząć zabawę!
- Start: 21.10. o godz. 0:00 CEST
- Koniec dropów pni brzozy i ofert w sklepie: 8.11. o godz. 23:59 CET
- Koniec eventu: 9.11. o godz. 23:59 CET
Jak grać
Gdy dysponujecie już planszą do gry Yutnori, możecie rozpocząć grę:
- Gracie przeciwko komputerowi.
- Każdy gracz posiada po dwa pionki. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze nimi do celu.
- Postęp graczy określany jest za pomocą rzutu pałeczkami Yut. Liczba pól, o którą dany graczy może posunąć się do przodu, zależy od liczby pałeczek, które po rzucie ułożą się płaską stroną do góry.
- Za pomocą pierwszego rzutu ustala się, który gracz zaczyna. A zaczyna ten o niżej punktowanym rzucie.
- Kliknijcie na "Rzuć". Wasz ruch wyświetla się na dole. Wybierzcie pionek, którym chcecie go wykonać.
- Jeśli traficie na pole ze strzałką, możecie użyć skrótu.
Á propos, planszę Yutnori możecie wymienić na tajemnicę Yutnori, która daje Wam przez 30 minut 20 % PD, 5 % dropu przedmiotu oraz 10 % siły w walce z potworami.
Rzuty i ruchy
Do - płaska strona u góry: posuńcie się o 1 pole do przodu. Ge - dwie płaskie strony u góry: posuńcie się o 2 pola do przodu. Geol - trzy płaskie strony u góry: posuńcie się o 3 pola do przodu. Yut - cztery płaskie strony u góry: posuńcie się o 4 pola do przodu. Mo - cztery zaokrąglone strony u góry: posuńcie się o 5 pól do przodu. Back-do - zaznaczona pałeczka z płaską stroną do góry: cofnijcie się o 1 pole. Jeśli nie macie pionka na planszy, musicie pominąć jedną kolejkę.
Job-gi: jeśli traficie dokładnie na pole, na którym znajduje się pionek komputera, zbijacie go i otrzymujecie 10 punktów. Up-gi: jeśli dwa Wasze pionki znajdą się na tym samym polu, od następnego ruchu posuwacie obydwa do przodu. Ponowny rzut: gdy wyrzucicie Yut lub Mo, otrzymujecie ponowny ruch.
Możecie nadać danemu rzutowi wyższe szanse powodzenia. Wybierzcie go z odpowiedniego menu.
Punkty
- Rzut pałeczkami Yut: -10
- Zbicie pionka komputera: +10
- Zbicie Waszego pionka: -10
- Wasz pionek u celu: +10
- Pionek komputera u celu: -10
Wskazówka
Jeśli przedwcześnie zakończycie grę lub opuścicie mapę, na której się znajdujecie, nie otrzymacie nagrody.
Komentarze
Prześlij komentarz