Droga Społeczności!
W dniu 18.08.2022 nastąpi transfer Metin2 z platformy Steam na klienta Gameforge. Z tego też powodu od 18.05.2022 nowi gracze nie będą mogli się zarejestrować do Metin2 na Steamie. Gra będzie dostępna tylko przez klienta Gameforge.
Oczywiście wszystko, co zdobyliście w grze i kupiliście, cały Wasz postęp zostanie przeniesiony bez żadnych strat dla Was. Nie martwcie się, transfer na klienta Gameforge nie jest skomplikowany.
A tak to działa:
Odwiedźcie naszą stronę https://pl.metin2.gameforge.com/steam/migrate. Kliknijcie przycisk Steam.
Zalogujcie się swoimi danymi konta Steam. Steam poprosi Was na wyrażenie zgody, by połączyć Was z klientem Gameforge. Wyraźcie zgodę.
Na naszej stronie transferu konta istnieją teraz dwa sposoby transferu na klienta Gameforge.
- Jeśli posiadacie już konto w kliencie Gameforge, zalogujcie się tam i kliknijcie opcję "Dokonaj transferu".
- Jeśli nie posiadacie jeszcze konta w kliencie Gameforge, kliknijcie przycisk "Utwórz konto Gameforge". Po utworzeniu konta powrócicie na stronę transferu konta. Teraz zalogujcie się danymi konta Gameforge i wybierzcie konto, które chcecie przenieść ze Steama na klienta Gameforge.
Po zakończeniu transferu otrzymacie e-mail z potwierdzeniem.
Zwróćcie uwagę na następujący wskazówki:
- Po transferze Waszego konta Metin2 ze Steama na klienta Gameforge nie będziecie mogli już grać w Metin2 przez Steam. Pamiętajcie, że transfer ten jest nieodwracalny.
- Od 18.05.2022 wszystkie DLC zostaną usunięte ze Steama i tym samym nie będą one już dostępne do zakupu. Oczywiście zaległe jeszcze zawartości do pobrania zostaną przekierowane na Wasze konto, więc nie stracicie żadnych zakupionych zawartości w grze. Oprócz tego płatności na Steamie zostaną dezaktywowane i dlatego nie będziecie w stanie tam już zakupić żadnych Smoczych Monet. Ponowne doładowanie Smoczych Monet możecie dokonać dopiero po transferze Waszego konta na klienta Gameforge. Posiadane przez Was Smocze Monety możecie jednak nadal wydawać.
- Od 18.08.2022 gra nie będzie już dostępna przez Steam. Dlatego też zalecamy przeniesienie Waszych kont do tego czasu.
- Zablokowanych kont na stałe nie można przenieść. Konta, które zostały niedawno zablokowane, mogą wprawdzie dokonać transferu, jednak status ich się nie zmieni, po przeniesieniu będą nadal zablokowane.
- Jeśli podczas transferu natraficie na problemy, spróbujcie powtórzyć transfer jeszcze raz później. Jeśli jednak problemy będą się powtarzać, zwrócicie się do naszego supportu klienta lub do członków Społeczności.
Komentarze
Prześlij komentarz